Orar L-V: 9-17
Livrari nationale

Cum comand?

Pentru a intra in posesia produselor noastre/ a comanda produsele noastre aveti la dispozitie mai multe optiuni:

  1. Sunati la nr de tel 0734 396 390;
  2. Completati formularul de comanda;
  3. Trimiteti un e-mail la adresa supertechqm@gmail.com;
  4. Adaugati produsele care va intereseaza in COS.

 

Daca doriti sa comandati prin optiunea COS, urmati 5 pasi simpli:

  1. Alegeti produsele potrivite nevoilor dumneavoastra acordand atentie optiunilor de cote si/sau culori/finisaje;
  2. Adaugati produsele dorite in COS apoi accesati pagina COS;
  3. Apasati butonul “Continua cu finalizarea comenzii” apoi introduceti detaliile dvs de livrare (nume, adresa de livrare, nr. de telefon);
  4. Trimiteti comanda apasand butonul “Plaseaza Comanda”. Veti primi notificari prin e-mail si un telefon din partea noastra pentru confirmarea comenzii si disponibilitatea produselor;
  5. Primiti comanda.

Termeni de livrare

In cat timp se livreaza produsele aflate in stocul firmei?

Timpul de livrare al produselor care se afla in stoc este cuprins intre 24 si 48 de ore din momentul confirmarii comenzii. Sunt situatii cand, datorita lungimii mari a coletelor (aproape 3m) si a intamplarilor neprevazute care pot aparea pe traseu, expeditile sa ajunga la destinatie cu mici intarzieri.

In cat timp se livreaza produsele care NU se afla in stocul firmei?

Termenul de livrare al produselor care nu se afla in stoc este intre o saptamana si 2 saptamani de la confirmarea comenzii. De asemenea, exista si posibilitatea livrarilor urgente cuprinse intre 3 zile si 7 zile, prin serviciile de curierat DHL express si DHL standard, situatie in care se percept taxe suplimentare de transport.

Cum platesc?

Cum se pot achita produsele aflate in stoc?

Produsele aflate in stoc se pot achita ramburs, direct la livrarea prin Fan Courier/ Transilvania Post. De asemenea, exista si varianta de a face plata produselor prin banca, integral sau partial, in baza facturii proforme emise si trimise de noi prin email. Daca plata facturii s-a efectuat doar partial, diferenta de plata se poate achita tot ramburs, la livrarea produselor.

Cum se achita produsele care nu sunt in stoc?

Produsele care nu se afla in stoc se platesc in avans prin transfer bancar in baza facturii proforme emise de noi.

Avansul necesar este cuprins intre 30% si 50%, in functie de valoarea comenzii, iar diferenta se poate achita ramburs la livrarea produselor sau prin transfer bancar.

Transport

Cum si unde se realizeaza transportul produselor aflate in stoc?

Produsele aflate in depozitul nostru din Timisoara se livreaza in toata tara prin firmele de curierat Fan Courier si Transilvania Post. Timpul de livrare este cuprins intre 24 si 48 de ore din momentul confirmarii comenzii, telefonic sau prin email. In mod normal nu sunt intarzieri la livrari, exceptand perioada sarbatorilor de iarna.

Cum sunt ambalate produsele noastre?

Modul de ambalare al produselor noastre este foarte important pentru noi. Toate profilele sunt ambalate in tuburi din carton tare (cu lungimea de 2m sau 2,7m), rezistente la lovituri, socuri si umezeala. Elementele speciale de colt, capetele plintelor, sistemul de nivelare al placilor ceramice etc. sunt trimise in cutii de carton bine sigilate si protejate. Pana acum nu am avut reclamatii referitoare la modul de ambalare al produselor.